måndag 23 november 2009

Vällinge och främlingsfientlighet

Tobias Billström (M) och Lena Sundström (journalist och författare) ska diskutera hur påverkar flyktingmotståndet i Vellinge trovärdigheten för regeringens flyktingpolitik.

De är rörande överrens att det inte är mycket och det blir inte mycket till diskussion. Det är upp till alla politiska partier att dra tillsammans.
Lena säger att i Danmark efter att ett fränmligsfientligt parti tagit plats är det många som skäms.
Jag håller med Tobias säger till och med att det är tillresta som motdemonstrerar mot SD, och för mig är det självklart att de är tillresta för hur många i Vällinge skulle ställa sig på barnen sida, för mig är bilden av Vällinge ett par välgödda, gröttalande spättekaksätande svin som bara vill ha sitt eget för sig själv.
Jag tänker nu ta mitt ansvar och gå med i spätta lös Skåne från Sverige, jag uppmanar er att följa mitt exempel för jag skäms över Skåningarna.

2 kommentarer:

  1. Vart tog nu ditt kritiska tänkande vägen? Dina nazistiska sympatier kommer i full dager nu. Enligt dig är skåningar alltså en underras, och ska behandlas som sådana också! Jag kan tänka mig att du själv är Muhammedan och apar efter perversitetens apostel.

    I dina blå ögon är alla människor änglar, utom de gröttalande spettekaksätande skåningarna ... och förstås vissa sörmlänningar också ... och naturligtvis Sverigedemokrater och annat pack.

    Men själv är du söt och go och rar, och äälskar barn. Jag kan tro att du inte har blivit våldtagen av någon barnflykting ännu.

    När blir araber vuxna tror du? Vid 50 ... eller 60 ... eller aldrig?

    De är bara helt fantastiskt ljuvliga, dessa muslimska äänglar!

    SvaraRadera
  2. Bloggägaren vill tänka kritiskt åt oss...hur skall det gå till när denne inte har någon hjärna??

    SvaraRadera